Friday, December 17, 2010

CT Scan

Tengok tajuk pun macam dah suspen je. Nah, bayangkan apa aku rasa bila doktor cakap nak buat CT Scan. Memang agak lama aku menahan sakit kepala, adalah dalam setahun macam tuh. Ini bukan sakit biasa yang telan Panadol terus okay. Memang semacam. Baru sekarang rasa tak tahan terus report kat umi. Tak sanggup lagi nak cakap ia cuma headache biasa.

Umi cakap, dalam ramai adik beradik aku la yang paling banyak masuk hospital. Aku jugak la yang paling banyak kena cucuk jarum. Dah la appointment pukul 8 pagi, sumpah ngantuk. Masa nurse suruh baring nak inject aku boleh je rasa nak sambung tidur. Mamai ler tuh. Bila dia inject je, nak pasang benda kat gambar bawah ni (aku tak tahu apa nama dia, aku bukan nurse! hihi) terus terkejut dari tidur. Adoiii~ Sakitnya.

First time buat CT Scan, macam batak je. Hihi~ Teringat belajar Physics. Ada jugak la terpendam hasrat nak tanya doktor yang ada kat sebelah aku, "Mesin ni pakai ray apa? Gamma ray ke?" =P Tapi takut je kena inject lagi. Patutnya kena tutup mata tapi perasaan ingin tahu aku memaksa aku bukak mata sebab nak tengok apa benda dalam mesin ni. Hahaha~ Bataknya anak Azlan ni kan?

Alhamdulillah, tak ada apa yang merisaukan. Cuma aku ada temu janji dengan ubat sekurang - kurangnya 6 bulan. Haisehh.. =P Aku sakit apa? Biarkan aku tinggalkan korang dengan 1001 persoalan. Tengoklah gambar tu puas2 c(=

*Bila sakit macam ni, si dia amat diperlukan saat ini. Balik lah sayang, I miss you terribly. Ineedyourightnow :(

No comments:

Post a Comment