Tuesday, January 4, 2011

She's my new soulmate :)

Hari ni entah kenapa aku rasa down sangat. Aku nak someone dengar masalah aku, aku perlukan seseorang. Aku ajak Waney jumpa then dia kata okay je datang rumah dia. Dia pun off duty hari ini. You know what? She's the best best friend I ever had. Kitaorang sembang. Baring kat katil sambil share love story. Aku luahkan semua. Dengan Waney memang airmata aku tak pernah segan. Aku rasa lega dengar nasihat dia. Bila dia pegang tangan aku aku rasa bersyukur sangat sebab kali ni aku dapat kawan sebaik Waney. Betul cakap kaunselor aku dulu. Aku hilang kawan dan sekarang Allah bagi aku kawan baik gilerr. She's perfect! Aku ngadu sakit kepala, dia urutkan kepala aku. Rasa macam kat spa je. Lega~

Kitaorang jalan jalan kat Taman Rakyat. Makan pau sambil jalan jalan. Kongsi cerita. Sweet kan? Dah macam couple. Hukhuk~ Aku rasa happy sangat dengan friendship aku kali ni. Semoga berkekalan lah hendaknya. Aku sayang sgt kat Waney. She is the true friend, my BFF! Thanks ye sayang for everything.

Malamnye, aku ikut abah g club house. Sebab nak pergi gym. Yup! Dengar banyak sanggat comment cakap aku dah gemuk. Memang duduk rumah selera makan naik. Banyak sebab lain yang mendorong aku kuruskan badan. Thanks semua sebab bakar semangat aku. Terutama anak Wahid. Hahaha, kau kan suka famous. Lagipun pergi gym tak semestinya nak kurus. Sihat tu yang penting, kan? kan? Aku bermandi peluh dalam gym sebab treadmill ter'adjust' laju sangat. Nasib baik tak tergelincir jatuh tergolek bumm ke babommm. Hahaha..Lama lama rasa best pulak. Lepas ni boleh lah cari instructor, nak bina otot! Huahuahua.

No comments:

Post a Comment