Thursday, March 31, 2011

Saya suka makan

Isu malam ni agak sensitip ye :p MAKAN! Makan ni berkait rapat dgn bosan ye. Sebab makan dan bosan ni merupakan pemboleh ubah yang kuat. Semakin tinggi perasaan bosan, semakin kuat rasa nak makan. Itu dia experiment Prof. Cerra. Waahhh, boleh jadi lecturer sains ni :p Tapi serius ye. Biasa kalau bosan makan lah ubatnya. Kan? Kan?

buruknya muka tgh isi minyak =P

Kalau pizza regular tu aku boleh makan sorg. Ish ish ish, buruknya perangai anak siapa lahh ni. Tak percaya tanya Aidil ye :p Umi ku pula bertekad nak bawak aku shopping groceries bila aku betul betul da kenyang. Bhahaha =.=' Itu mmg kejam. Kalau tgh malam pulak mesti sleep walking sampai turun tangga, bukak peti ais. Malam ni nasib baik ada keropok! Hihi. Berat badan tak jadi masalah. Cukup limit je lari ke gym. And I don't give a damn what people want to say about my shape. As long aku makan duit parents aku and Encik Pakwe tercinta it's none of your business =) Asalkan diriku bahagia.



*Bila nak start belajar ni? Menghabehh kan bogrehh je. :p


No comments:

Post a Comment