Saturday, March 19, 2011

Emotionally unstable

Book is the best companion. Yeahh, 100% agreed! Aku dah dapat penawar kepada kebosanan : READING! Lately, aku rasa sunyi sangat walaupun aku dikelilingi ramai orang. Rasa macam hampir 24 jam aku habiskan masa dgn membaca. Tolak sikit lah untuk makan, tidur, mandi dan lain lain =.=' Tak tahu lahh kenapa. Bukan dorang menjauhi aku tapi aku sendiri pilih untuk jauh dari semua orang. Aku dah lain? Memang. I felt different. Atau lagi tepat DISAPPOINTED! Exactly! I am a bad daughter, a bad sister, a bad gf, a bad FRIEND! Bukan salah sesiapa. It's me okay? Something is wrong with me. Aku belum gila lagi tapi aku perlukan pakar psikologi. Emotionally unstable.


Sorry, emotional sikit malam ni. (blog ku makin membosankan)

No comments:

Post a Comment