Wednesday, November 25, 2009

keje keje keje :D

22 november 2009

ari ptame aku keje :D
mcm2 perasaan yg aku dpt
gementar,takot,epy n x saba2 xD
pukol 6.30 aku da bangon
solat subuh dlu
pas2 on9 jp
pukol 7.30 aku mandi n siap2
pukol 8.20 abah antar naek kete ke rumah sabrina
dlm pukol 8.45 abah aku antar aku kat shell buket saga,
jd aku kene jln kaki ke rumah sabrina la
pukol 9 aku da smpai kat taman n tros call die
die tros kuar dri rumah n jmpe aku kat koasi taman 2,
ya allah .. caer aku tngk die xD
lawa gile die mase 2 :D
nthen die tanye,'da sarapan ke?;
aku ckp blom
pas2 die pelawa masok umah n mkn keria ngan famili die
adoooiiii .. punye la segan nk masok umah orang
pas2 aku ckp x nk,
tapi die x berputus asa n troskn mempelawa aku xD
aha then abng die dtng
pas2 abng die suwoh sabrina amek kn keria bg kat aku
aha dpt la jgak aku sarapan wak2 2
btw keria yg mak die wat sdap plak :D
dlm pukol 9.30 kitorang btolak
aku dok blakang ngan big bro n lil bro sabrina
sabrina dok dpan n mak die yg bwk kete
lpas da smpai kat kdai buku mak die,
aku tros tlng angkat frame gamba ke tingkat atas
pas2 turun balek sbb mak die nk suwoh staff die aja photostat kat aku
abng yg ajar 2 pon bkk la cite kat aku psl photostat 2 xD
mule2 aku blur siket,
lame2 da biase sbb ari 2 ramai gak pelanggan yg nk photostat,
jd aku yg tlng uruskn
dlm pukol 12,aku kene packing ketas kajang,
1 plastik ade 20 helai
jd aku wat je la sampai abes
pas2 stop jp untok solat n mak die bungkos kn nasi untok aku
nthen aku tros mkn
dlm pukol 5,
kitorang sume blah dri kdai n tros pg mydin
wak2 kat mydin 2,mule2 aku jln ber dua duan ngan sabrina xD
lpas bape minit 2,tibe2 troli dorang boley dpt kat tngn aku
jd kene la tlng tolak kn xD
dorang bnyk bli mknn
pas2 kitorang tnggu mak sabrina smpai kat 1 tmpat ni
pas2 adek die spak selipar sabrina
aku tros amek n masokkn kat kaki die
pas2 die ckp,
'da mcm cindarella'
aha xD
lpas da puas shoping
dorang pon antar aku balek
mak die tanye kat mane umah aku
aku ckp la kat lanchong jaya,dkat2 ngan jln ke Hero
pas2 mak die pelek,
mak die x tau pon kat si2 ade rumah
lpas 2 aku tunjokkn kwsn umah aku
mak die bwk pela2 sbb mk tngk kwsn si2
dlm pukol 6.30 da smpai kat umah aku
so,ari ni ari yg epy gile bg aku :D


23 november 2009

ari kedua aku keje :D
aku bangon mcm biase n tros siap2 untok diantar
pukol 8.45 aku da smpai kat umah die
aku tnggu die kat kosi taman
tibe2 die dtng ngan pakaian simple die
pas2 aku tanye die,
'da man ke?;
hahahah
time 2 la aku buli die xD
pukol 9 kitorang btolak
kali ni abng die x ikot sbb abng die skola(spm)
tapi sblom pg kdai,
mak die benti kat sekola kitorang
nk bg brng kat abng die
pas2 tros pg skola adek die
sbb nk tau same ade adek die punye permohonan untok tukar skola diterima ato x
jd aku yg tlng uruskn die kat pejabat
sbb mak die ade keje kat dlm kete
kat pejabat 2 aku,sabrina n adek die yg pg
mak die tnggu kat dlm kete
wak2 2 aku rase mcm suami n sabrina 2 mcm isteri xD
aha xD
lpas sume da selesai,
kitorang pon nk balek la
tapi adek die x ikot kitorang sbb adek die nk maen bola ngan kwn2 die
jd cume sabrina,aku n mak die je la pg kdai nnti
sblom pg kdai,
mak kiotrang pg umah die kjap
sbb ade orang 2 nk mandi dlu :p
aha xD
lpas2 btolak n da smpai kat dpan kdai mak die
tapi pg restoran dlu
untok lunch kat sane
mule2 ingat nk amek kuah2 yg pedas2
tibe tnampak kuah cendawan
rase teringin gile
2 yg amek
pas2 dudok kat meje mkn n mkn
time mkn 2 aku tngk sabrina mcm x leh nk mkn xD
aha die tersengeh sengeh bile tngk aku mkn xD
lpas mkn,tros keje
ari ni aku kene sambong balek keje smlm
packing ketas kajang
pas2 kene packing file n ketas warne
wak2 aku tngh wat keje 2
aku saje la sakt2 sabrina xD
aha xD
dlm pukol 5,
aku n sabrina da tnggu kat luar kdai
sabrina masok dlu
aku tnggu kat luar
time 2 aku maen cak2 ngan die xD
tapi kali ni aku suwoh mak sabrina antar aku kat shell je
pas2 bru abah aku amek aku kat sane
so,ari ke-2 ni pon agak best :D
thanks sabrina syng :)

No comments:

Post a Comment