Saturday, January 23, 2010

life is not a bed of roses

Dah tiga minggu sekolah, aku langsung tak ade masa nak online. Sekolah, tuisyen, koko, homework dan tentu sekali tidur! :D Pelajaran dah makin susah, aku risau. De latest news, SPM boleh amik 12 subjek. Tak ade alasan nk drop. Kalau la boleh drop chemistry, aku org pertama yg drop. Cerita psl sekolah, aku tak tahu la apa nk ckp dgn pelajar SMKBU. Boleh dikatakan, budak bt unjur mkin hebat! Di perhimpunan rasmi pon boleh bertumbuk, memang memalukn. Skrg ni, kelas aku da jd penggera asap rokok. Mcm tak de tmpat lain nk merokok, balik2 toilet belakang kelas aku. Sakit hati betul! Cerita psl koko lak, hoki dibubarkan! wth? Memang bikin panas hati! Apa guna kayu hoki blambak dlm stor sukan kalau tak dipakai? Aduhaii.. Terpaksa la masuk bola baling yg aku tak minat langsung. Kalau tak krn markah, aku pon malas nk dtg, semuanya terpaksa! Tu cerita kt sekolah, hal kt rumah tak masuk lagi. Aku fedup la. Dorg ni tak sedar ke yg kiteorg tertekan tahap maksimum dgn kerenah dan masalah yg mrk timbulkan. Susah la nk ckp, sbb tak ade hak bersuara. Mmg aku diam, kami diam. Tapi hati siapa tahu. Tlg la kembalikan keluarga aku yg dulu, aku perlukannya. I'm begging you, mum and dad!

No comments:

Post a Comment