Tuesday, May 11, 2010

Bantu aku Ya Allah :'(

knp dorang wat aku mcm ni?
knp dorang x de hati perot?
knp dorang x sedar atas kesilapan dorang?
knp aku yg sering menjadi mangse dlm semua perkare ni?
Ya Allah,
tlng la hamba mu ini ya allah
aku terseksa
hati aku sentiasa x tenang
fikiran aku sentiasa rungsing
knp aku msti ambil tahu psl orang laen?
knp aku slalu pentingkn perasaan orang laen drpd perasaan aku sndiri?
padahal dorang x penah kesah psl aku
dorang mengabaikan tanggungjawab aku
dorang sentiasa melawan ckp aku
dorang sentiasa memerli aku
dan yg paleng menyedihkn,
dorang slalu mengubah perangai seseorang menjadi lebih teruk
dan ia sngt2 mengecewakn ati aku
jd ya allah,
bg la aku jln atau cara kpd aku untok aku mengatasi masalah ini
jngn ubah diri ku menjadi seperti yg aku x suke
tabah kn hati ku,
tingkatkn kesabaran ku,
dan kukuhkn iman ku ya allah
bantu aku untok mempertahankn kebenaran!!
amin

No comments:

Post a Comment