Sunday, March 28, 2010

im gonna miss u, sis! :'(

Baru balik dari hantar kakak ke asrama beliau. (haha) Before that, congrats to you! Sbb kau dapat masuk ke Kolej Islam Antarabangsa dalam Diploma Teknologi Maklumat. Kitaorang semua bangga dgn kau. Walaupun kau hanya berjaya masuk kolej, tu da kira sangat membanggakan terutamanya ABAH! (haha lagi). Yelah, lepas banyak dugaan yg kau lalui akhirnya kau berjaya jugak sambung belajar. Tahniah beb!

Yg pastinya ketiadaan kau pasti dirasai, terutamanya akulah! Kt siapa lagi aku nk bercerita dan berkongsi masalah? Lepas ni mesti aku kena buat semua kerja rumah dan jaga adik2. Ohh, tidakkk! Heee.. Td masa hantar kau pun aku sebak sgt tp aku tahan, dalam lif baru aku nangis. Tak boleh nak tahan lagi. Kita mana pernah berpisah kan? Tak apalah, demi masa depan kau. Aku doakn yg terbaik untuk kau! Semoga berjaya, beb! Aku nak tengok ko konvo, mesti gempak! hehe..

No comments:

Post a Comment