Monday, March 22, 2010

what is this?

Apa yg sekolah aku ni cuba buat? Tukar jadual waktu pun sudah kira menyusahkan apatah lagi tukar cikgu. Aku rasa sedikit tertekan, bukan aku je. Aku perhatikan semua muka kawan - kawan form 5 nampak tertekan. Atau cuma perasaan aku? Tiba - tiba hari ni begitu ramai sekali yg nak drop EST. Mungkin mereka punya masalah sendiri yg aku tak tahu. Aku tak ada masalah sgt, cuma terfikir. Kan sudah kelam kabut, tambah tidak terurus hidupku sekarang. Mungkin pihak sekolah sudah merancang yg terbaik untuk kami. (:

Sangat serabut sekarang! Aku sudah tak boleh fikir dengan baik. Mungkin sebab risaukn SPM. Tengok budak - budak pandai tahun lepas pun hanya dapat 2 3 A, aku bertambah risau. Rasanya sudah cukup masa bermain, berkhayal, berehat dan sewaktu dengannya. Like what Puan Ngai said to us, "It's time to brush up!" :D

No comments:

Post a Comment