Friday, April 16, 2010

hanya luahan...

Mula - mula aku nk ucapkn jutaan terima kasih kepada "kawan BAIK" aku ni, atas semua benda yang dia dah buat. Aku terharu sgt dgn berita yg aku dengar. Kau takkan ngaku, aku tahu. Orang ego mcm kau takkan ngaku kalah! Aku respect gilerr dgn kau! Depan semua orang kau cerita mcm kau ni innocent, aku je yg bersalah! Apa yg aku buat cuma diam dan lihat. Tapi dah sampai buat cerita tak betul yg melibatkn maruah, bodoh la kalau aku diam.

Orang tak tahu perangai kau yg sebenar. Orang akn fikir yg aku ni teruk, lupa kawan. Tapi tak seorang pon tahu cerita yg sebenar! Kau ada penyokong, boleh la cerita. Aku tak tahu apa sebenarnya masalah kau. Dari dulu ada je tak kena dengan aku, kau orang berdua je betul. Sudah lah, aku betul - betul dah malas nak layan semua benda bodoh ni! Aku cuma nak bg amaran! Lembut - lembut aku, kalau marah aku boleh bertindak di luar jangkaan. So, watch out yeah! Kalau nak jadi orang pertama rasa jurus silat aku, teruskan dgn agendamu wahai SAHABAT!

No comments:

Post a Comment