Thursday, November 18, 2010

study group

18th Nov

Mencuri sedikit masa untuk meng'update' blog. Rasa rindu yang teramat kat blog aku yang satu ni. Merujuk tajuk di atas, study group diadakan di rumah aku sebaik saja kelas English Puan Lee. Tengku, Napi and my lalink naik sekali kenderaan pancuan empat roda yang dipandu pemandu kurang berpengalaman. =P

Menunggu ketibaan VIP Amirul dan Ridwan mengambil masa jugakk la sampai Hanafi dah mula mengantuk. Dahh la umi sediakan juadah tengah hari dalam suasana sejuk dengan air-cond, adik pulak bukak TV. Tu la yang paling aku takutt. Risau semua ngantuk and tak fokus. Amirul sampai je dia ajak makan kat luar. On aja!

Kalau Amirul bawak kereta, boleh la dia bawak. Ni abang dia pakai kereta, jalan kaki la jawabnya. Nasib baik dekatt tapi naik hitam jugak muka berjemur tengah hari terik niee. Riang riang gumbira jemur kulit :D

Friends! Real friends are not those who make you feel happy, but those who make you feel comfortable. :)

Mana nak pegi nie? Ohh, Bangi Kopitiam je. Botanic Cafe jauh sangat, longgar lutut. Lagipun Ayul dah lapar sangat. Nanti jalan jauh lagi, dah kenyang boleh lapar balik. Kan, Ayul? :P

When you finally let go of the past, something better comes along :) Eeee..busyuk nya ketiakk, Hahaha~ Takde la. Gambar ni bukannya aku kiss bahu dia eyk? Aku di belakang si dia. Kalau aku kiss pun laki aku, hukhuk~ :P I look sooo fat!! Haishhh..

Cool! Captured by my lovely sweetheart~ Kami gilerr DSLR! Hahaha :D

Tenderly captured by ME~ It's my food, okay! Nyumm nyummm..Thanks Ayul, sebab belanja. Waktu nak balik rumah, aku pecah rekod panjat tembok rumah sendiri. Actually tembok tu mengelilingi dan mempagari kawasan perumahan aku. [Apa punya BM la, hancus!] Kitaorang malas nak pusing jauh. Nasib la takda pak guard or president, kalau tak habis abah marah. Cuma Tengku je rajin jalan jauh sebab takut panjat pagar yang tak berapa kuat tu.

Okay, sambung belajar. When I try to describe how I feel when I with them, I turned speechless. The indescribable happy feeling. Another precious moments with my beloved friends :)

No comments:

Post a Comment