Saturday, August 1, 2009

1 ogos : befday aku yg ke-15

befday aku kali ni ari sab2
x dpt dngr wish dri kwn2 kat skola xD
tapi ,
aku bsyukor jgak sbb dorang wish mlalui sms
ni sume orang2 yg wish kat aku ikot mase ,
11:34 pm : jega
12:00 am : madie
12:02 am : paei & zaza
12:03 am : sabrina syng :) (mms) & abang acap
12:04 am : ayai & sarah
12:28 am : angah (akak ku xD)
06:55 am : shahidah
09:00 am : mak cu
09:12 am : nizam
10:02 am : atiqah & priya


x penah befday aku ade ramai kwn2 bg sms epy befday kat aku
gile trharu xD
thanks kwn2 :)

pukol 4
abah ajak kitorang 1 famili kuar mkn sbb
nk celebrate befday aku
mule2 pg plaza alam sentral bli brng2 komputer ,
ingatkn nk mkn situ , tapi abah ckp x sdp
kotiorang pg klang plak
dri kecik aku mkn kat restoran klang ni
nasi ayam die mmng plng sdap yg aku penah mkn

x dpt KFC pon x pe,
asal kn famili celebrate befday aku
2 pon aku da bsyukor gile2 :)
ni la befday aku yg plng sweet skali
aku arap taun dpan akan jd lg sweet la xD

No comments:

Post a Comment