Friday, December 25, 2009

Alhamdulillah : )



24 disember 2009,
tarikh yg menggempak kn aku xD
ari ni kitorang amek result PMR,
ygpagi2 aku da bangon
semangat nk dtng awal xD
aha aku da janji ngan geng aku untok dtng awal
pukol 9 aku da smpai kat pin2 pagar
pas2 sembang2 ngan kwn2 kat dpan pasdina
perasaan aku maken menggelabah bile bape jam 2,
kitorang disuwoh bkumpol dlm dewan
mule2 kene dngr taklimat dri cekgu
n lpas 10 minit,
saat yg ditunggu kitorang da pon tibe,
1st skali,
name2 pelajar yg dpt 8A di umum dlu,
pas2 7A,
erm time 2 aku da tau yg aku x dpt 8A N 7A
untok plajar2 yg x dijempot naek pentas,
dorang kene amek result ngan guru klas
bile time aku nk amek result,
aku jangke kn aku dpt trok
tapi alhamdulillah keputusan aku agak memuaskan :)
pas2 bile nk balek,
aku call mak aku n wat zdsore sedey,
mak aku pon ingat aku tngh sedey
tapi wak2 2 abah n adek yg amek naek kete,
pas2 aku bg result aku kat adek,
adek bce n abah dngr
pas2 die epy gile ngazdn result aku smpai lpas streng n tepok tngzdvnk xD
aha aku ckp kat abah,
'abah2,pgang streng 2'xD
bile da smpai umah,
lakonan ke-2 bermula,
akak aku x nk tanye aku sbb die tngk aku mcm sedey
pas2 aku bg result aku kat mak
mak epy smpai tlompat2 n nanges
aku tgelak2 n ngaes skali x'D
abng n akak aku tkjot tngk kputusan aku
abng aku wat kn burger speacial untok aku ;D
so,aku bersyukur gile sbb dpt kputusan yg ok :D
alhamdulillah :')

No comments:

Post a Comment