Wednesday, December 16, 2009

ampun tak buat lagi!

Seperti yg dijanjikn, umi bwk kteorg kua g shopping dan tgk wyg. Smpai je beli tiket, takut full. Maklum la, ari rabu. Tiket murah ;P . Bajet! Then, jalan dari hujung sini smpai hujung sana. Atas ke bwh, kanan ke kiri. Membeli - belah dgn hati yg bahagia. Tgn pon ringan je mcapai baju yg bkenan di mata dan juga hati. Bila da rase berat je tgn memikul 'beban', umi suruh aku dgn kakak letak brg2 dlm kereta memandangkn waktu wyg pon da dekat. Sampai je kt kereta, aku suruh la kakak letak brg2 tu sbb aku nk tukar kasut yg 'menggigit' kaki aku sampai melecet. Da selesai, kami naik balik dptkn umi dan adik2. Da sampai atas baru aku sedar yg kunci kereta tak ada pada aku, mahupun kakak. Ya Allah, berderau darahku! Apa lagi berlari lintang pukang la jawabnya. Da tak pikir apa org ckp atau siapa yg memandang. Janji kereta aku selamat! Alhamdulillah! Bila aku sampai kt kereta, kunci tu masih tersangkut indah kt kereta ku. Janji tak kn cuai lagi! :P

No comments:

Post a Comment