Saturday, November 6, 2010

convocation my lil bro

Hari ini aku ditugaskan menjadi jurugambar tidak bertauliah untuk majlis konvo tadika adikku, Azrul. Bangun seawal 6 pagi sebab majlis bermula 8 pagi. Mata kuyu gosok baju melayu adik. Baik kan Angah?

Kalau ikutkan tak boleh amik gambar kt depan. Tapi ramai pulak parents bangun pergi depan amik gambar anak dorang. Agak sukar untuk aku mengambil gambar. Haishhh..

Tapi aku cuba untuk dptkan gambar terbaikk masa majlis berlangsung. Walaupun mata ni macam nak tertutup je, menahan ngantuk. Ohh, itu dia. Si kemetot tu tengah amik sijil.


Tadika turun - temurun. Dari aku, Eyka, Ayie sampai la Azrul semua melalui zaman pra sekolah di tadika yang sama. Kakak aku je lain, tadika keling. Hahaha =D

Persembahan nasyid. Adik aku tak masuk bahagian, tapi saja je aku amik gambar. Memeriahkan lagi memory card ni. Azrul tu pemalu sangatt, semua tak nak masuk. Masa beratur nak amik sijil tu pun dia paling belakang. Hadoyaii, pemalu ikut Angah dia. Hukhuk~

Sektsa ala - ala theater yang menceritakan kisah sejarah Sumayyah dan keluarganya yang diseksa kerana taat kpd Allah :')


Congrats to adik. Next year darjah 1. Jangan malas pergi sekolah kalau tak nak kena jerit dengan Angah. Okay, sampai disini dulu. Daaa~

No comments:

Post a Comment