Saturday, January 31, 2009

Hotspring !

Semalam pada asal usul nye , kami adik-beradik langsung tak terniat nak ikot abah ke Perak. Tapi disebabkan pancing joran nye terkena sasaran ( kami la tuh! ) , akhir nye sume jadi tak sabar nak ikot. Kecuali aku ! Tapi aku diam je sbb takut duduk kt rumah seorang diri melayan dinding bercakap. Lalu kami bertolak meninggalkan kerja sekolah yang masih belum siap di awal pagi. Sampai di tempat berkumpul , kami semua diam membatu. Ahli-ahli kelab BMW yang abah ku sertai nie nampaknye msing2 menjaga standard. Ah , ape- ape jela! Yang penting aku dapat mandi dan makan secukupnya. Mungkin aku terlupa atau buat-buat lupa yang aku nie demam. Main redah je mandi kt kolam air gunung di Hotspring. Tapi sekejap jela. Mane tahan oo. Sejuk seyh! Aku rase makin teruk demam aku bila balik. Besok nk sekola. Homework belum siap. Baguslah tuh !!


No comments:

Post a Comment