Friday, September 4, 2009

jumaat di bulan ramadhan :D

pagi2 smpai skola,
mcm biase la
msti lepak ngan 'jega the don'
wak2 agame plak,
kitorang kene bce yasin
tapi sblom 2 ustazah ckp,
'saye nk ptolongan dri 4 orang lelaki yg gagah pkase' xD
mule2 da tau bkn aku yg dipileh
tapi ustazah ckp
'ok ... azwan,herza,zahir n azrai tlng ustazah angkat kerepek n tudong2 dri bonet kete' xD
aduyai .... tpakse la tlng
pas2 elok2 da smpai kat kete ustazah,
cekgu norhayati panggel,]
die ckp 'ape kamu wat ni?'
aku ckp la,
'tlng ustazah asnida angkat brng'
nthen die ckp,
'boley tlng saye plak xD'
aha tpakse la tlng
die suwoh aku n zahir angkat kipas n bwk ke blog fom6
lpas abes 2,
bru la angkat kepek2 ustazah ke bilek guru
smpai je bilek guru,
cekgu2 sume gelak -.-"
aku pelek ah
rupe2 nye die glak sbb kepek xD
aduyai ... ntah la dorang xD


lpas rehat plak,
kitorang ade K.H
slalu kalo nk bncang soalan2 pekse,
cekgu suwoh dudok kat klas je
tapi kali ni die suwoh pg umah hijau -.-"
da la ari ni aku nk balek ngan sab
aduyai >.<
nk wat camne .. tpakse la
tapi aku ingat,5 minet sblom balek,
aku nk pg naek klas n tnggu sab,
tapi rancangan aku gagal
oh tidak
aha xD
mule2,
2 minet sblom balek,
cekgu bg kuar dri rumah ijau 2
tapi irfan pg kunci pagar 2 -.-"
aku pujok2 die
bru la die bkk xD
jd aku pon tros blari seperti harimau mngejar mangse nye xD
tapi, malang skali
hujan -.-"
asal la ade bnyk halangan ari ni
jd,mmng x jd la balek ngan sab :(
tapi aku da mntk maap ngan die
n die pon maap kn :)


mlm plak,aku ade tuisyen
pukol 10 tu da nk balek
tapi cekgu sains kitorang nk ckp something,
die ckp,
'saye enjoy mngajar klas ni,so saye nk bg kamu sume nmbr tepon saye,
jd kalo ade ape2 mslh,call je.
tapi tlng jngn mist call xD'

jd 2 je la story aku untok ari ni
arap korang enjoy :D

No comments:

Post a Comment