Friday, September 11, 2009

Solat Hajat


ari ni skola ade wat solat hajat
dri pukol 6-10
sblom pg 2,
aku dngn gelabah nye pileh nk pakai bju ape
n lpas da dpt 2,tros je streka
pukol 6.15 aku btolak dri rumah
mak yg antar
tapi mak n abah x leh tmankn solat skali
sbb mak x bape sehat n abah keje
kene pg sorang pon x pe la : )
smpai2 je aku tros daftar name kat cekgu azizah
n tros masok dewan
acare ptame,
kitorang kene bce surah yasin
lpas da abes 2
bbuke puase puase kat kantin plak
dorang bg nasi ngan kuah kari,ayam goreng,sambal blacan,
timon,popia,kueh sri muke n air sirap
mase mkn 2 asyek dngr irfan wat lwk je xD
aduyai....
lpas abes mncekek,
cpt2 pg dewan untok solat maghrib
mase 2 aku dok sblah ridzwan a.k.a 'skema republic'
lpas solat maghrib,
bru la Solat Hajat
n sementare tnggu azan isyak,
kitorang bziker dlu
bile da dngr azan,
kitorang solat isyak
n lpas abes,solat teraweh plak
mase 2 aku dok sblah abng acap plak
lpas da teraweh,bru la brsurai

kitorang abes kol 9.45
aku call la mak aku suwoh amek
n abng acap ajak tompang
tapi aku sgan la xD
hahaha
jd aku tnggu la kat dpan pagar besar smpai mak dtng
dpan aku plak ade mak sabrina kat dlm kete
bapak cuak xD
lpas mak sabrina n abng acap da nk balek
dorang senyum kat aku
aduyaii .... ber-double2 sgan la xD
lpas 2 minet dorang pg
bru la mak smpai
lpas balek dri solat hajat ni,
tibe2 rase epy je
hahaha xD
tapi ari ni mmng syok abes :D
x rugi aku pg :)

No comments:

Post a Comment