Thursday, September 10, 2009

Program Berlian




mase aku tngh feeling blaja bm ngan cekgu pheng', xD
tibe2 cekgu Laila Manja dtng klas kitorang n die ckp,
'minte perhatian kpd plaja2 yg namenye disebut,
anda dipileh untok program berlian'
aku pon agak pelek la,
yelah,sblom ni aku x penah dngr tntng program ni
pas2 die cekgu laila sbot name2 plaja 2,
1st skali die sbot name yasmin n ashikin,
nthen die sbot dlm 10 orang plaja lg
tibe2,last skali name aku pon disebut >.<
punye la cuak
cekgu laila ckp,
'kpd plaja2 yg disebot ni,sile pg ke bilek gerakan lpas rehat ni'
nthen ashikin tanye,
'cekgu,program ni untok ape?'
cekgu ckp la
'nnti cekgu bgtau kat sane..bg saspens siket' xD

mase rehat 2 aku lepak ngan sab kjab x3
lpas bunyi loceng je,aku masok klas kjab n tros pg bilek gerakan,
sblom ni aku x penah masok bilek 2
masok2 je,tros amek tmpat kat hujong
bdak pompuan sume smangat dudok kat tngh2
trutame madie xD
hahaha
sblom tnggu pengetue masok,
dngr lim theng wei wat lwk dlu
aku dngn azdzim da x thn sbb asyek tgelak je
pas2 cekgu laila plak wat lwk
lg la aku x thn xD
lpas bape minet 2,bru la 'taiko skola' 2 dtng
aku mule2 x bape suke ngan pengetue 2,
tapi lpas dngr die berucap,
aku rase die mcm sporting la jgak
ade jgak die selit kn kemahiran lawak die kat dlm ucapan 2 xD
nthen die bg ceramah kat kitorang
die trang kn tntng plancaran program ni
die ckp dlm 41 plaja yg dipileh ni,
adalah harapan skola
mcm x pcaye bile aku tpileh
result aku x de la terer mane
tapi die ckp prestasi yg mnengkat
aku pon lyn je la
pas2 die cramah psl cite2 akan dtng
n die ckp bdak2 laki yg ade kat dlm bilek 2 tmasok aku,
'muke2 profesor'
bile aku dngr die ckp mcm 2,
terase mcm aku ni tgolong dlm golongan skema je -.-"
aha tapi x pe la xD
nthen lpas da abes
dorang suwoh slm cekgu2 -.-"
bdak2 pompuan dlu
sume plok pengetue
n bile turn laki plak,
aku da glabah la
x kn nk slm n pelok
bkn muhrim >.<
tapi ustazah asnida ckp,
'kalo kite anggap pompuan yg kite nk slm 2 mcm mak kite,
x bdose la kalo kite slm'
pas2 aku slm ngan pengetue
nthen die pgang pipi aku n ckp, 'sejuk nye tngn kamu ni'
aha xD
lpas 2 aku tros masok klas

-The End :D-

No comments:

Post a Comment