Sunday, October 18, 2009

PMR

sblom nk lalui ari peperiksaan PMR ni,
aku rase mcm pekse biase je xD
ntah la knp
jd,sblom pekse 2 start,
aku kumpul sume ilmu aku n masok kn dlm otak untok esok
hahaha xD
tension gile sepanjang ari 2 aku pgang buku je -.-"

Hari peperiksaan 1 : Rabu , 7/10
BM1 , BM2 & Pendidikan Islam - masok2 je dewan,tringat pesan mak,
"masok ngan kaki kanan" xD
pekse ari ni boley la ... cume BM2 : novel >.<

Hari Peperiksaan 2 : Khamis , 8/10
BI1 , BI2 , Science1 & Science2 - ari ni ari yg paleng tension -.-"
sbb bnyk subjek >.<
B.I aku bnyk wat slh :(
science1 ok la , science2 -.-"

Hari Peperiksaan 3 : Jumaat , 9/10
Geografi - ari ni aku relaks siket :D
sbb 1 subjek je ... pas2 sni subjek favret aku plak 2 xD

Hari Peperiksaan 4 : isnin , 12/10
Maths1 , Maths2 & Sejarah - ni sume subjek musuh aku xD
maths aku bnyk cuai :(
sejarah -.-"

Hari Peperiksaan 5 : selasa , 13/10
KH - kh ok la jgak :D
lpas guru pengawas kutip ketas kitorang,sume menjerit n
lari xD
tapi,walopon ari ni last pekse,aku x dpt rase epy pon :(

No comments:

Post a Comment