Tuesday, June 15, 2010

Good Bye Channel [V] , Hello Channel FOX -.-

Setiap pagi,kalau aku da abes wat kerja rumah or sarapan,aku akan on tv n amek remote astro. Pas2 aku akan tekan nmbr 714 kat remote control. Nthen akan kuar keluar channel music favret aku 2 ;) Tapi mulai hari ni,Channel 2 dah x de -.- x tau nk describe mcm mane sedehnye bile channel favret aku 2 da x de kat dlm tv ;'( Bg aku,Channel [v] lg best drpd MTV. Sbb MTV slalu tunjok vid yg lame2 -.- X mcm Channel [v],sentiase update vid2 yg Latest n Cool. Plus,Channel [V] ni x bnyk iklan,bkn mcm MTV 2,bru je tunjok Dua music vid,da iklan -.-



Persoalannye,Apesal plak Channel [v] da Dibubarkn? ;( Bknnye trok sngt pon rancangan dorang 2,Pas2,asal plak nk ganti ngan Channel FOX? Bkn ke channel nye same je mcm Star World,Siaran yg bnyk tayangkn Drama Hollywood. Ha ni lgi satu isu,asal la kite nk banggekn Channel dri negara barat 2. Dlm bnyk2 Channel kat Package Astro Variety ni,Channel [V] & Animax je la satu2 nye Channel yg original dri Asia. Skang bile dorang buang channel [V] n gantikn ngan FOX,msti lah tinggal Animax je. Korang bayangkn,4 channel=Hollywood & 1 Channel=Asia -.-



Btw i'm gonna miss VJ Dom,VJ Alveen & VJ Lisa ;'( U guys are Great Hosting the show ;) Erm apepon,2 bg pendapat aku la,mungken ramai yg berfikiran laen drpd aku. Tujuan aku post psl Isu ni pon sbb aku nk lpas geram je xD Aha sowie Guys ;p
tu je la cite untok hari ni,btw korang tlng doa kn aku eh untok aku dpt tngk cite Toys Story 3D jumaat ni ;p hehehe. Thnaks 4 reading. Assalammualaikum. Bye2 ;)

No comments:

Post a Comment