Monday, October 25, 2010

new house

Sudah pindah laaa..rumah belum siap sepenuhnya tapi terpaksa pindah juga sebab buyer rumah lama nak masuk sudah. Memang penat bin letih. Dari kemas barang, menyusun dan mengangkat kotak - kotak yang berat. Patah pinggang. Miss Cerra depan rumah baru. Dengan beg lappynya dibahu dengan harapan dapat online dan update blog. Tapi sayang.. Abah dengki dgn aku. Waktu singgah rumah lama kemas dan ambil barang, aku online la lepas siap semua kerja. Belum sempat abis upload gambar graduation kt facebook, baru nak bukak mukadimah nak tulis blog dia dah panggil ajak balik. Punya la kelam kabut aku kemas, tapi borak dengan Uncle Haizal sampai lama aku tunggu. Aduhh..angin satu badan aku.

Spy wannabe. Siapa nak upah PI, boleh la hubungi saya di talian tertera. Hukhuk~ Pagi - pagi lagi dah bangun. Excited la katakan. First night kt rumah baru. Ni nak keluar breakfast kt Asam Pedas. Nasik lemak, roti telur dgn sirap limau ais. Fuhh..kenyang. Baru ada tenaga nak buat kerja kemas mengemas. Konon la, sudahnya terbaring kekenyangan. Ngeh ngeh ngeh~

Good morning, Ambang Botanic! Haha :D


Wifi belum pasang lagi kt rumah baru. Tu yang sawan sikit tak dapat update blog. Bengkak hati dengan abah awal - awal lagi dah potong wifi kt rumah lama. Kt area botanic ni ada la wifi tapi tak dapek ehh. Kadang - kadang poor kadang kadang low signal. *Terpaksa g tempat yg aku cukup tak suka! Semata mata nak update blog aku menjejakkan kaki ke CC yg erkk* Sabo jela.

No comments:

Post a Comment