Friday, October 8, 2010

great moments

Rancangan hari ini : KARAOKE! Tapi kali ni aku nak keluar seorang diri. Seperti yang dijangka, umi tak bagi. Katanya aku perempuan and blah blah blah. Risau sangat sampai nak mesej si dia suruh temankan aku. Tang sini yang terharu banyak! Umi lebih percayakan dia. Akhirnya aku berjaya yakinkan dia yang aku boleh jaga diri. Umi tak tahu kami bergaduh dan aku pun malas nak bagitahu sebab tak penting kott. Inilah kali pertama aku keluar bersendirian. Tak sangka sehebat ini. Rasa diri ini sangat independent!

Pergi waktu lunch hour memang murah plus dapat lunch set free. Makanan ringan pun free tapi aku malas nak ambil sendiri kat luar. Melalak jela. Inilah yang dikatakan release tension. Mentang - mentang seorang, tak segan silu aku menjerit dengan suara sumbang tu. Taw - taw meleleh je airmata.

Walaupun aku keluar berseronok, aku tak lupa pelajaran okay! Singgah di Popular sekejap sambil tunggu umi ambil. Beli soalan spot. Almost half an hour aku merayau dalam kedai Popular tu. Sangat kagum melihat novel - novel tapi sayang aku tak ada masa nak baca. Nanti lepas SPM satu kedai aku beli. Sejak akhir - akhir ni, minat aku dalam membaca ni beralih kepada novel sejarah Islam. Best! Cepatlah SPM habis.

Dalam pukul 4 aku dapat mesej suruh pergi tuisyen =.=' Baru lepas release tension, dipaksa belajar Chemistry! Tertidur dalam kelas sebab penat sangat.

No comments:

Post a Comment