Wednesday, December 22, 2010

Al-kisah hari ini

Tamat persekolahan mengajar aku satu perkara. B.O.S.A.N ! Tambah tambah sekarang aku ni dah jadi penganggur terhormat gara - gara diskriminasi. Ada yang tak boleh pakai tudung la, ada yang tak nak orang Melayu. Kedai makan pulak kena amik suntikan TY2. Macam macam hey (hal) Terkeluar pulak bahasa Perak. Penangan cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah :D Memang kelakar giler r. Rugi siapa tak tengok. Sekarang ni kerja aku hang out jela =P

From Penang gituu. Aidil bagi. Teringat cerita Hantu Kak Limah. Johan nak cakap key chain, tercakap cushion. Hahah~ Sakit perut je gelak tengok cerita tu. Lepas tu tengok pulak cerita Tron Legacy. Tengok iklan macam best. Bila dah tengok tak paham. Dah habis barulah nak paham. Sengalnya =P Kalau keluar wajib singgah Popular.

Tadaaa~ Finally. Atas recommend adik Aidil, Aiyani aku belilah buku ni. Katanya best! Walaupun buku lama, yang bawah tu lagi sikit nak habis, aku beli jugak. Excited punya pasal. Orang yang minat membaca je akan paham. Anyway, sesiapa yang terbaca post ni suka membaca, cuba baca buku - buku Cecelia Ahern. Dijamin best! :D

Satu peel Aidil yang aku tak paham. Asal merajuk je bukan nak pujuk tapi bagi bear. Kira pujuk la tu kan? Hahah~ Alasan dia nak aku penuhkan almari dengan bear and anak patung. Boleh diterima. Thanks :)

And and,
Click this picture to view her blog :)

HAPPY BIRTHDAY to my BFF, Nik Nurshazwani :) May Allah always bless you, my dear. I love you so much ♥

No comments:

Post a Comment