Wednesday, December 29, 2010

Appointment dengan doktor Waney

Hari ni keluar date dgn my BFF, Waney ! First time kowt keluar dgn dia. Kawan punya lama punya baru sekarang ada kesempatan nak hang out sama sama. Best dapat jumpa dia. Dah lama tak jumpa, macam2 la kitaorang borak. Tengok wayang, dapat pulak counter yang BFF aku lagi sorang sedang bertugas! Erli Erfina, ohh..I miss her damn much! :'( Kali ni aku tengok cerita Aku Masih Dara. Tu pun tak tahu nak tengok cerita apa. Best? Ok la. Then, singgah Papa John, nak melawat lagik sorang BFF, Tengku! Sangat jealous tengok member2 semua dah berkerja dan berkerjaya. Aku ni punya lama lah nak decide nak kerja mana. Lagipun tak dapat apa apa feedback dari interview terdahulu. Sangat mengecewakan.

Masa tengah best dating, dapat pulak call dari driving school, WHATT? Kelas batal? Alhamdulillah! Allah macam tahu tahu je aku belum sedia nak amik ujian udang undang - undang. So, boleh lah aku rehat puas puas esok!! Yaabedabedooo!

Ohh, lupa. Ada pulak berita kurang sedap aku dengar. Ada hamba Allah ni, buat fitnah baikkkk punya! Suka hati cakap member aku, Waney ni ex-gf pakwe aku. Well, listen here honey. Think wisely before say something. People have feelings. You don't know who she is but...OH, MY GOD! You make me laugh like a fool forget how to breath. LOL! This is a stupid slander, baby! Change your attitude before it's too late. Otherwise, you'll be hated. Take my advise and live your OWN life okay! :) P.S I HATE YOU

*TO : WANEY! SORRY, DEAR! For everything. Cerra always love you. Thanks Waney sebab sudi keluar dgn Cerra. Next time kita pergi main boling pulak ye? Pinky promise? :D

No comments:

Post a Comment