Thursday, December 30, 2010

apabila orang perempuan tengok bola...

Comel kan kucing nie? Macam sedih je. Samalah macam tuan blog Bittersweet Life ni. Hari ni memang mendung berarak je. Tak berapa sihat. Uhuk uhuk..Batu olok olok jap. Petang tadi pergi beli beg sekolah adik. Tersentap sikit la sebab tak dapat join dorang pergi sekolah lagi. Jap lagi umi cakap aku gedik lak, mintak beg sekolah. Jealous ok? Kalau beg dorang cap pasar malam aku tak heran sangat. Ini Tropicana Life! Isk iskkk..Pagi tadi memang kelam kelibut. Bangon je dapat mesej dari Incik Pakwe suruh isi borang UPU. Alhamdulillah! Selamat sudah isi. Kalau tak ada CGPA mende tu dah lama kot aku submit.

Cerita pasal bola nie, dengar cerita penjaga gol Malaysia sudah jadi popular. Siapa lagi kalau bukan Khairul Fahmi! Sampai kekasih dia turut terkena tempias. Ok, normal lah tu. Bila orang perempuan tengok bola, bukan pandai main ke atau skill hebat yang jadi keutamaan. 98% nak carik pemain handsome gitu. Aku taw lah sebab aku pun macam tuh. Huahuahua. Oh tidak! Tujuan aku tengok bola sebab nak temankan abah aku je ok? Kesian dia sorang2. Dah biasa tu jadi best pulak. Apa apa pun TAHNIAH KEPADA SKUAD HARIMAU MALAYSIA! Caya lahhh!! Ngauummmm!! Hahaha. Esok cuti! Yehhhhh!

No comments:

Post a Comment