Friday, December 31, 2010

Happy New Year !

Happy New Year, everybody! So, apa azam korang tahun nie? Aku berazam nak kahwin. Hahaha, takde la. Belum cukup umur. Tahun ni aku berazam nak jadikan tahun ni tahun paling membahagiakan! Disebabkan dah tidak lagi pegang status murid sekolah, tiada lagi azam belajar bersungguh2, dapat 8A ke 10A ke. Bak kata Baby Kimy, No no no! Hahahaks. Hakikatnya belajar tu sampai bila bila pun tak kan berhenti. Lepas ni aku masuk universiti. Mintak mintak dapat jurusan yang aku suka! Capai cita cita aku iaitu...eh, rahsia ok? Heheh..

Hari ni ada orang kahwin. Kakak kawan kakak aku kahwin. Hahh, paham tak? Pandai pandai paham kan sendiri. Huhuk. So, hari ni memang melaram habis. Ikut tutorial kat blog ni pakai inner yang muncung dia mancung. Lagi sekali ayat berbelit. Belasah je. Well, ni first time aku pakai cute cute macam nie. Bukan aku yang kiut ok, tudung je. Ok tak? NgeE~ Tergedik pulak. Dah masuk tahun baru, perangai pun kena lah berubah kan? Dah besar dah anak mak ni kan? Ok lah, nak sambung mancungkan inner. Heheh..Tadaaa~

No comments:

Post a Comment