Thursday, December 30, 2010

GoodBye Dear 2010 ~



Assalammualaikum

2010
Satu tahun yang bermakna bg aku :) Tahun ni aku berumur 16 tahun, tahun ni aku form4 dan tahun ni jugak aku maken mls -.-
Bile nk cite psl Tahun 2010,Fuh...rasenye x cukup sehari nk abeskn cite psl tajok ni xD apepon bnyk perubahan yg berlaku ke atas aku sepanjang tahun ni. Aku dpt belajar bnyk benda dan pengajaran ,selalunye melalui kesalahan yg aku penah wat...hehe xD

Get A : aku mule2 ingat x nk tuisyen wak2 form4, tapi sbbkn subjek2 science yg agak memeritkan otak,terpaksa la aku cri tempat tuisyen. Tuisyen Get A ni kwn aku yg suggest kn. Aku pon try lah. Alhamdulillah,berbaloi aku tuisyen kat situ :) Cara pembelajaran kat sane mmng sesuai sngt ngan otak aku yg karat ni. haha xD kwn2 ngan cekgu2 kat sane sumenye lawak2. setiap class,mesti aku akan gelak walopon sekali xD

Family : Alhamdulillah,aku skang maken rapat dan memahami setiap perangai dan kerenah ahli keluarga aku. Dorang da bnyk bg kesedaran kat aku sepanjang hidup aku. LuvMyFamily :')

Holiday : Ni part yg aku suke. haha xD

Islam : Tahun ni,aku bersyukur sngt2 pd ALLAH, sbb aku da bnyk tersedar ngan bnyk perkara yg aku lalai. Tanpa pertolongan die, aku x tau ape yg akan jd pd aku nnti :')
satu demi satu pengajaran yg aku perolehi setiap hari. Alhamdulillah :')

erm ingat nk sambong lg,tapi serius, aku da x de IDEA -.-
sowie korang kalo blog aku ni membosankan dan x menarik >.< arap korang ok ngan gamba2 kat bwh ni :)

No comments:

Post a Comment