Wednesday, December 15, 2010

Birthday pressie !

I bought this handbag pakai duit yang umi bagi, beli hadiah sendiri katanya =P Tengok tu, bag dgn handphone sama colour. Eh, tu handphone umi sebenarnya. Pinjam je, handphone saya rosak la :( Tadi jumpa ehem ehem. Dia cakap nak bagi something tapi kena teman dia jalan2 dulu. Singgah mini toons. Aku belek music box, comel. Then dia ajak karaoke, on je. Tak karaoke, wayang. Tak wayang, bowling. Tu la favourite aku. Sampai dia pun terikut - ikut.

Habis karaoke, aku nak g Popular. Itu wajib! Survey buku memang dah jadi satu kebiasaan. Walaupun aku tahu dia terpaksa tunggu lama sebab aku busy membelek buku. Nak buat macam mana, dah minat. You know what? I left me alone at Popular. Punya lama tunggu, rasa nak marah je tapi bila tengok kat tangan dia ada bungkusan, macam hadiah. Senyum jeee :) Kept wondering apa dalam kotak ni. Pampers ke? Tak mungkin. Anak belum ada =P

Janji kena bukak kat rumah, sudah pun ditepati. Tersengih sorang sorang :D Teringat katanya mesti aku tersenyum bila bukak hadiah ni. Dengan gelojoh tapi cermat aku bukak. Awak, baiknya awak. Once again, I treated you real bad. But I don't know why, you still be my side and do all this sweet things just for me. OMG! Rasa bersalah. :'( Please forgive me, my love! Thank you for everything. I love you, always do :))

No comments:

Post a Comment