Friday, December 10, 2010

fairy tale dreams :)

I promised to myself that I will never cut my hair! Rapunzel wannabe! Hahaha..Setelah sekian lama memendam hasrat nak tengok Rapunzel, baru hari ini tercapai. Memang best! Kelakar and sweet sangat! Rugi lah siapa yang tak tengok tu. Aku yang dah tengok pon nak lagi beli CD. Rapunzel pun ada impian, tiba tiba terfikir, apa impian aku. Birthday pun nak dekat, kira wishlist la nie. Make a wish, make a wish!

1. Nak sambung belajar dalam bidang yang aku minat, kalau boleh nak sampai Master atau PhD.

Aku minat engineering sebab subjek Fizik je yang mampu aku faham dengan baik. Bukan Kimia atau Biologi. SUSAHH! Pengetahuan selalu jadi keutamaan sebab aku happy sangat bila tahu banyak benda. Don't you feel the same thing?

2. Ada studio sendiri untuk photography yang lengkap lagi canggih.

Photography sekarang jadi kegilaan ramai. Aku pun tak terkecuali. Obses gitu! Dulu aku pernah ada impian nak jadi photographer yang capture beribu - ribu gambar paling cantik. Tapi abah tak izinkan aku amik course photography. Tiada masa depan katanya. Tapi tak salah kot kalau part time =P

3. Belajar tunggang kuda dan memiliki sekurang - kurangnya seekor kuda yang cantik.

Impian ni tertanam sejak pertama kali aku tunggang kuda kt Bukit Tinggi, Pahang. Terpikat dan terpanah! Pernah berangan prince charming dengan kuda putihnya datang menjemputku. Macam dalam lagu White Horse by Taylor Swift gitu >.<

4. Live happily ever after with beloved family and my true love :')


Impian ni tak ada tarikh luput sebab impian ni yang paling aku harapkan =) Everyone's dream it, isn't it? Macam dalam fairy tale kan? Sweet sangat. Haishh..da terpengaruh dengan cerita dongeng. Anyway, it's my dream :)



No comments:

Post a Comment