Saturday, December 11, 2010

Holiday in Genting Highlands

Holiday ke Genting Highlands dah dua kali tertunda. Tapi hari ni abah managed bawak kami bercuti ke Genting. Hip hip Hoorayyy! Dah lama benor tak ke Genting, rasa semua cam dah lain sangat, batak pun ade =P Rasa jauh sangat perjalanan, padahal hati yang tak sabar. Memang ramai giler orang. Macam foreigner je, dari China kott. Waktu tunggu kabel car, adalah auntie cina tu pakai cam nikon d5000. Tercabar weyh! Hahah~

I'm in the cable car, unbelievable! Gayat nyaa. Mula mula aku yang ajak abah naik cable car, last last aku yang takutt, diam je tak bersuara langsung. Menyesal pun ade. Mana tak nye, dua kali gondola (benda alah yang aku naik nie) berhenti tergantung kt tengah tengah tuh. Dah tu dia berhayun pulak! Lagi seram bila tengok bawah. Kalau aku buat muka takut, sah sah kena gelak. Jadi baik aku yang gelak dulu! Hoho~

Selamat sampai. Depan hotel. Amik gambar je, tak bermalam kat sana pun. Sejuk giler weyh! Pakai sweater tak bagi jaminan yang aku takkan menggigil kesejukan. Hampeh! Kabus tebal sangat, terasa macam kat overseas pulak. Tengok adik aku buat muka. Tak dapat mainan la tuh!

Sabar itu separuh dari iman! Terpakse jugak aku tunggu beratur panjang2, DEMI.....

Buaian gantung. Tengok dari bawah macam tak tinggi, sekali naik. Mah aihh..Laju nye dia pusing. =P Peace!

My parents! ♥

Muka gedik mintak bear comel tuh! Kiut cangat. Tapi nak main tak boleh. Macam berjudi je kan? Ustazah Iena Azlan yang cakap =P Tapi mati - matian nak! :(

Tiba - tiba kat London! =P Cuti - cuti jugak, tak lupa tepon pakwe kat Klang. Just need to tell him that I'm okay and happy :)

Mis Tres Hermanas! Depan bus takde enjin. Tak pernah bergerak. Hukhuk~ Rasa nak bawak balik je.

Bila tengok gambar ni, aku rasa mana pegi hilangnya akal aku naik Flying Coaster nie. Ingatkan tak lah teruk sangat. Sekali naik, rasakan! But still senyum lagi tuh. Aisehh.. Spiderman pun tak macam tuh taw. Terpusing - pusing sampai tercabut tudung. Patut la cik abang suruh pin tudung ketat2. Degil lagi =.=' padan muka!

Rasa pening sangat, sejuk ya amat. Kabus tebal and hujan, semua permainan tak boleh main. So amik gambar jela. Love this picture damn much! Cuma pipi tembam tu yang tak best. Macam mana nak sorok?

Mi familia! ♥ Happy family. I feel so happy every time I see this picture. No matter how big the mistake they did, I still love them very very much! I wish that I have a power to pause the time, and enjoy the moment. Unfortunately, I can't. So I let go the moments and let it be a memories. Thanks for the memories :')

No comments:

Post a Comment