Tuesday, December 14, 2010

It's my 17th birthdayy !

14th December, tarikh yang aku tunggu tunggu every year. Menghitung hari hari aku akan tua =P Pada aku birthday aku biasa je setiap tahun. Cuma ada kek dan hadiah dari family, no big party or something special. Tu pun aku dah happy! Tapi tahun ni lebih bermakna sebab ada ehem ehem kan? Hihi..Dua tahun lepas maybe dia just wish and bagi hadiah but this year dia bawak aku jalan kat Midvalley. Main bowling. As usual, he won the game. Birthday girl tak dapat chance la nak menang.

At Pizza Hut. My Handsome Boy yang giler keju! =P Pizza Extreme Cheese is absolutely delicious! Nyum nyum.. ;) Memang kekenyangan. Blurrpppp.. =P Rasa tak selesa la kat Mid, ramai orang dgn bising nya lagu krismas so kami balik klang. Pegi Jusco pulak. Masa jalan2, saja survey perfume sebab cik abang nak carik perfume Clinique. Ada ke patut salesgirl tu tanya nak carik untuk hantaran ke? Malu malu je. Terasa macam dah nak kahwin je =P

Pastu si dia belikan kek. Main suap2, malu aku orang tengok. Ecehhh.. Sempat lagik tu calit krim kek kat muka aku. Bukan sekali dua je. Rasa nak je aku angkat kek tu then lekapkan kat muka dia macam Tom and Jerry tu. Hikhik~ :P

Thank you, honey. I loveee yoouuuu! :) Then balik rumah, abah belikan kek jugak. Untung nya aku, 2 kek satu birthday. Thanks, dad.

What is my wish on this birthday? Hurmm..Semoga aku berjaya dalam hidup bersama tersayang, Aminn! =P Good bye 14th Dec, see you next year. Insyallah!

No comments:

Post a Comment