Wednesday, December 8, 2010

yang terakhir...

8th Dec, 2010 - Paper Biology. Dan juga hari terakhir aku kat sekolah. Sedih memang sedih tapi cover cun! Rasa nak menangis tapi tunggu balik rumah laa..Tadi habis paper Bio 3, aku jalan jalan kat sekolah dgn Maryam, Tengku and Atikah. Tinjaun terakhir. Sedar tak sedar dah lima tahun aku sekolah kat SMKBU. Memang banyak kenangan manis dengan kawan2. Ada jugak kenangan pahit yang aku tak dapat dilupakan.

Kehidupan sekolah banyak bagi aku pengajaran, kegembiraan, pengalaman. Aku mesti rindukan suasana kat sekolah and kawan kawan! Erli, Tengku, Athirah and girls!! Gonna miss them! Rindu, rindu!!

Berakhir sudah fasa aku sebagai pelajar sekolah. Dah besar aku ye? Opss, belum 17 tahun okay! Lagi enam hari ye? Jgn lupa tu kawan kawan =D

So, what's next? Kerja? Amik lesen? Nantikan post lepas ini. Cehhh :P

*Handphone rosak! Bencinya!!

No comments:

Post a Comment