Monday, July 26, 2010

bunny boo

26th July

Keluar ke Aeon untuk memenuhi tuntutan perut yang lapar atau dalam bahasa mudah keluar makan malam. Tema makanan pada malam itu ialah western food. Usai makan, berjalan ke Popular kedai buku kegemaran aku. Beli buku dan alat tulis aku dan adik - adik. Umi beli set UPSR untuk Ayie tanpa tanya persetujuannya. Aku geram tengok novel - novel yang best, bila lah nak habis SPM? Aku dah lama tak baca novel. Masa nak balik, kami lalu kedai Pet Lovers Center. Tak sangka umi beli seekor arnab jantan yang comel dan aktif. Dia gemuk dan sihat. Sangat comel!! Sampai je rumah Micha, kucingku terkejut tengok arnab tu dan lari jauhkan diri. :D Bila arnab tu dah masuk sangkar, dia sibuk nak intai - intai dan duduk depan arnab tu. HAHA :D Comel aje la. Aku tak tahu nak panggil arnab tu apa? Ada cadangan tak? Aku pilih nama Theodore sebab dia debab, harap adik - adikku suka nama tu.





No comments:

Post a Comment