Wednesday, September 1, 2010

Micha :'(

Balik dari sekolah, aku tengok semua orang nangis. Dan bila mereka cakap yang Micha dah mati, aku sangat2 terkejut. Pada mulanya, aku tak percaya. Aku fikir mereka salah pandang, tetapi bila aku sampai rumah dan melihat sendiri kucing kesayanganku terbaring kaku serta merta airmata bercucuran. Sudah setahun kami semua menjaganya. We do love her damn much!

Aku masih ingat pertama kali aku bawa dia balik, waktu itu dia masih kecil. Pertama kali dia jejak kaki kat rumah aku, kami semua tergelak melihat cara dia berjalan. Kaki pendek dan bulu yang tebal menutup kakinya seolah2 dia katik. Micha ni penakut dan cepat terkejut. Aku teringat masa aku tepuk dia, dia melompat tinggi. Auww Micha, kenapa cepat sangat kau tinggalkan aku? Dulu Odie sekarang Micha. Aku sangat sayangkan mereka! :'( We all will miss you, dear and will always remember you pretty girl! Selamat tinggal :'(



No comments:

Post a Comment