Friday, September 10, 2010

Aidilfitri 2010

So? How do I look? Pertama kali tema sedondon satu family biru kecuali hero - hero Azlan sesat warna ungu. Ayie yang nak, lantak deme r :P Eceh, terselit pula loghat perak. Maklumlah, tahun ni tak dapat balik Ipoh, tu yang sedih tu.

Family portrait. Inilah keluargaku! Azrul saja je tutup mata, memang mengada - ngada! Kalau tak dah perfect gambar ni. Boleh frame dan gantung kat dinding. Rasa sedikit hambar raya kali ini. Sebab yang pertama, trial SPM yang buat jantung aku berdegup laju dan otak aku tak berhenti memikirkannya. Sebab yang kedua, rumah baru tak siap2 sedangkan hati dah memberontak nak pindah. Tapi, apa - apa pun aku enjoy sebab ada pakciks yang tak habis2 buat lawak! Hati aku juga sedikit terubat dengan kehadiran DSLR dalam hidupku, ecehh ayat tak boleh blah.

DSLR Nikon D60 kepunyaan aku kira ok la tapi mesti lagi gempak kalau aku dapat memiliki Canon 550D. Hasil gambarnya lebih menawan pasti tertawan. Tak percaya, lihat gambar dibawah.

Inilah keluargaku belah abah. Sayang, Cik Yang & Maksu takde. Mereka beraya ikut belah suami masing2. Rindu Dina & Asyraf Handsome! Rindu Baby Hakimy!

Jangan tengok model tu, dia memang dah menawan. Ecehh, takde la. Aku belum cukup lawa lagi, itulah hakikat! ;P *Credit to Abang Long. Thanks for this nice picture! Waktu ni aku baru turun dari melawat bilik Wan yang baru renovate. Pak Uda buat aku macam model je. "Ok, turun. Stop, pose!" Itulah antara arahan dia. Aku layan je. Hahahaha :D

Aqif Haizat Putera Pak Uda. Kesayangan hamba! Dia suka bergambar, sangat comel! Nampak je kamera, dia akan pandang dan pose! Cute kan? Budak kecik pun tahu bergambar.

Oklah, sampai disini saja laporan saya mengenai raya. Takde apa yang menarik pun. Jika ada masa terluang, silalah jenguk Facebook saya untuk gambar selebihnya.

No comments:

Post a Comment